2010年12月27日 星期一

1227

今日同阿勤去左燒野食, D野食真係幾好:D 其實我原本係唔記得左同邊D人一齊去食, 一開始仲諗緊係唔係同教會果D人- - 約左12點3, 我地兩個晏左兩個字先到,但係好似仲早過大部份其他人. 同台既一共有7個人,雖然唔識大家, 但係都OK傾到計.後尾先知坐錯位, 跟住又黎多幾個人.

唔係唔鍾意乜, 但係果種感覺唔係開心囉 :S 我就係一個咁既人, 無論我鐘唔鍾意都好.

有時我諗, 如果可以直接飛左兩個人岩岩識磨合果步既, 咁都幾好:D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

聽講一個專業既表演者要花成一萬個小時練習, 而且要將大部份時間用係未掌握好,最唔熟最難既地方. 一萬個小時即係幾多呢? 10000/24 = 416.67 .  即係如果唔食唔訓既話, 都要用成年時間都做到. 要保持果段熱誠咁耐既, 真係唔容易, 抵佢地成功. 我又做唔做到呢? 好似做到, 又好似做唔到, 哈哈.

睇完爆笑團之後, 開始明佢想表達既野. 或者我投射左我既感情入去啦 哈哈


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日有人問家族生意D野, 比人講笑咁講話係太子爺, 老實講唔係太鍾意比人咁講. 其實佢同窮一樣, 都只係一種枷鎖. 

或者我唔係一個好既二世祖啦 :) 


沒有留言:

張貼留言